Odd med nye sider

Store og tydelige bilder med god kvalitet er løftet opp som viktige bærere sammen med en funksjonell videospiller.

Annonse:

De nye nettsidene er bygget opp etter et responsivt vertikalt design med fokus på

mobil først. Det er jobbet mye med strukturering og fokusering på den viktigste informasjonen ut på klubbenes forsider.
Sammen med Netlife Research er det utviklet en rekke moduler og løsninger som lett kan benyttes av klubbene og som vil gi gode brukeropplevelser.

De nye sidene er med på å forsterke vårt arbeid inn mot kamp på en meget god måte.

— Kristian Hauge - Privatmarked Odds Ballklubb
Store og tydelige bilder med god kvalitet er løftet opp som viktige bærere sammen med en funksjonell videospiller. 

Nettsidene til klubbene skal forsterke klubbenes fokus og understøtte arbeidet med å få flere personer på kampene. Det er derfor utviklet en kampmodul med 3 forskjellige modus – en før kamp, en under kampen og en etter kamp. Denne vil gi relevant informasjon for brukerne av nettsidene og gi enkel tilgang til å kjøpe billetter. Selvsagt i klubbenes egne farger og uttrykk.

Besøk www.odd.no 

Annonse fra Eliteserien:
Generalpartner
Hovedpartnere