DnB og Vålerenga forlenger samarbeidet

Den nye avtalen er for inntil 4 år i første omgang.

Avtalen bygger på samme prinsipper som den foregående avtalen, men er utvidet innholdsmessig på flere områder.

- Vi har gjennom vårt samarbeid de siste fire årene fått mange nye kunder og styrket posisjonen vår i Osloområdet. Vi skal fortsette å bygge merkevaren DNB overfor kunder, medarbeidere og samfunnet for øvrig, gjennom denne partneravtalen sier Camilla Forberg, merkevaresjef i DNB til vif-fotball.no og legger til:

- Vålerenga er inne i en spennende tid. Det er stort og stigende engasjement rundt klubben og den er derfor svært interessant for DNB også i fortsettelsen. Vi ønsker å samarbeide om å skape stolthet og eierskap til klubben, tror at vi sammen skal klare å få flere på fotballkamp, få flere fans og skape unike opplevelser sammen.  I fjor ble for eksempel alle breddeklubber i Oslo invitert til kamp mellom LSK og VIF på Ullevål. Det var gøy å ha med over 4000 gjester på kamp, noe vi skal gjøre mer av, sier Forberg. 

DNB har bekledd hovedplassen på drakta til Vålerenga Fotballs elitelag de siste 4 årene, som klubbens største og viktigste partner. Daglig leder i Vålerenga Fotball AS, Erik Espeseth, er svært glad for at flere måneders konstruktive forhandlinger nå har munnet ut i en ny og spennende avtale for begge parter.

- DNB har vært en solid og viktig partner for Vålerenga siden 2013, og vi er svært takknemlig for at de gir oss fornyet tillitt i flere år fremover. Avtalen er den klart største vi har på alle områder, og det gir oss en trygghet og forutsigbarhet i det arbeidet som nå ligger foran oss, sier Espeseth og fortsetter:

- I tillegg er DNB svært opptatt av å ta del i vårt ønske om igjen å fortjene hedersbetegnelsen Oslos Stolthet. Dette dreier seg blant annet om publikumsaktiviteter, hvor DNB vil by på unike opplevelser til Oslos innbyggere sammen med Vålerenga.

Se video og mer hos Vålerenga

Annonse: