DnB og Vålerenga forlenger samarbeidet
Den nye avtalen er for inntil 4 år i første omgang.
Avtalen bygger på samme prinsipper som den foregående avtalen, men er utvidet innholdsmessig på flere områder.
- Vi har gjennom vårt samarbeid de siste fire årene fått mange nye kunder og styrket posisjonen vår i Osloområdet. Vi skal fortsette å bygge merkevaren DNB overfor kunder, medarbeidere og samfunnet for øvrig, gjennom denne partneravtalen sier Camilla Forberg, merkevaresjef i DNB til vif-fotball.no og legger til:
- Vålerenga er inne i en spennende tid. Det er stort og stigende engasjement rundt klubben og den er derfor svært interessant for DNB også i fortsettelsen. Vi ønsker å samarbeide om å skape stolthet og eierskap til klubben, tror at vi sammen skal klare å få flere på fotballkamp, få flere fans og skape unike opplevelser sammen. I fjor ble for eksempel alle breddeklubber i Oslo invitert til kamp mellom LSK og VIF på Ullevål. Det var gøy å ha med over 4000 gjester på kamp, noe vi skal gjøre mer av, sier Forberg.
DNB har bekledd hovedplassen på drakta til Vålerenga Fotballs elitelag de siste 4 årene, som klubbens største og viktigste partner. Daglig leder i Vålerenga Fotball AS, Erik Espeseth, er svært glad for at flere måneders konstruktive forhandlinger nå har munnet ut i en ny og spennende avtale for begge parter.
- DNB har vært en solid og viktig partner for Vålerenga siden 2013, og vi er svært takknemlig for at de gir oss fornyet tillitt i flere år fremover. Avtalen er den klart største vi har på alle områder, og det gir oss en trygghet og forutsigbarhet i det arbeidet som nå ligger foran oss, sier Espeseth og fortsetter:
- I tillegg er DNB svært opptatt av å ta del i vårt ønske om igjen å fortjene hedersbetegnelsen Oslos Stolthet. Dette dreier seg blant annet om publikumsaktiviteter, hvor DNB vil by på unike opplevelser til Oslos innbyggere sammen med Vålerenga.
Se video og mer hos Vålerenga